KSC Keerbergen

Officieel Forum
Het is do sep 09, 2010 6:24 pm

Alle tijden zijn GMT + 2 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Herman
BerichtGeplaatst: zo okt 18, 2009 3:40 pm 
sterkte aan heel de familie sterkte Vickytje mieke xx

Kirsten en Zino X

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do okt 22, 2009 3:30 am 
mateke ,

gij en ik , da was toch echt voor altijd eh , ma nu ineens is het ni meer voor altijd , want gij zijt vertrokken , al was het misschien niet de bedoeling , tis passee he .van den tijd da ge vertrokken zijt is er al zoveel gepasseerd in ons leven , maar op alle momenten , gaat er in mijn hoofd even om : waar zit em toch eh , waarom maakt em dat hier allemaal weer ni mee, dikwijls wil ik is gewoon komen klappen , want luisterend oor da ge waart , ni alleen datte , ge zijt nog in ons gedachten zenne , en tranen lopen nog regelmatig van ons gezicht af !
...

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr okt 30, 2009 9:03 pm 
xxxxxxxxx

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za okt 31, 2009 2:38 am 
ikke schreef:
herman, ik weet nog goed toen ik telefoon kreeg met het slechte nieuws.. ik heb het via via moeten horen, wat ik van die persoon zeer laag vind, maar daar gaat het nu niet om.. ik was in de winkel en ik begon gewoon spontaan te wenen.. ik had u toen al 2jaar niet meer gezien denk ik, maar ik was je zeker niet vergeten!! ik heb u steeds nen toffe pee gevonne en ik was er echt kapot van.. zelfs nu nog, nu ik hier op de site al de reacties lees.. srr dat ik niet op je mis was, maar dat kon ik niet doen tegenover een aantal personen, maar ik ben je al wel kome groete opt kerkhof!!!! herman, het ga je goed en tot bnnkort!!!! dikke x-en van mij (je weet wel)

hallo ,

ik weet niet van wie je die telefoon gekregen hebt en ik kan me inbeelden dat het pijn deed ,
je was zeker welkom in de kerk , want het was ZIJN mis ,
al weet ik wel graag wie j bent ,

kan je mij AUB iets laten weten ?
mijn mail adres :
contact@vickyiliaens.be

lieve groetjes
aan iedereen trouwens en bedankt voor de steun

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di nov 17, 2009 11:16 pm 
ik was er vandaag niet op het kerkhof...terwijl ik dacht dat ik er wel zou zijn , maar het maakt niet zoveel uit, eigenlijk zegt het niets , wat anderen ook mogen denken of verwachten , zo heeft ieder zijn manier om jou ergens een plaats te kunnen geven , hoe moeilijk dat ook is ...
want we moeten er ons uiteindelijk toch bij neerleggen , voor een tijdje probeerde ik mezelf wijs te maken dat je op vakantie ging voor een lange tijd , maar nu is het besef te sterk geworden , waardoor die illusie niet meer kan en ik plots even knakte als een twijgje , doch , ik hou me sterk , sterk in de zin van " wat ik kan , kan ik " , want zo was ook jij , maar zelfs al wist je dit kan ik niet , toch deed je het ... en toen stopte het daar , toen knakte jij ook even als een twijgje , maar het herstelde niet meer ...
ik zie hier de volle maan..want het is rustig , het is nacht en toch niet koud en donker , want jij vult mijn gedachten met herinneringen aan jou , soms lijkt het overdag even koud en donker te zijn tussen die massa , de gejaagde menigte die de winkel nog snel binnen loopt voor hij sluit ,
het verkeer dat zich opstopt als mieren die in het zelfde nest willen duiken op het zelfde moment , het zijn die momenten , die de tijd voor mij even doen stoppen en jouw gezicht voor me brengt , jouw woorden in mijn hoofd print en het besef , als ik aan de kassa kom te staan ..
rust zacht...vaarwel , tot nog eens ? wie weet , op een dag of nacht , slaapzacht .
x

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di dec 01, 2009 11:32 pm 
Bompa ,

Ik was vandaag op het kerkhof , met bloemetjes voor jou ,
toen mama met mij daar aan je zerk stond vroeg mama of ik iets wou zeggen tegen jou ,
maar ik heb geantwoord : ik weet niet wat ik moet zeggen .
Toen mama een traantje had , vroeg ik aan jou : " Bompa , wanneer kom je terug ? "
maar dan ben ik boos geworden of verdrietig , want je antwoordde niet ,
mama heeft mij gezegd dat jij savonds een ster bent en dat je zo van daar komt kijken naar de bloemetjes die we gelegd hebben , eerst wou ik ze in het vaasje zetten , maar dan dacht ik van ik leg ze beter wat dichter bij bompa , ik ben de steen opgekropen en heb de bloemetjes daar gelegd , dan ben ik jou een kusje komen geven op die foto daar , en mama heeft dat ook gedaan , maar ik was wel heel verdrietig bompa want ik mis je en ik wil dat je terugkomt !
mama zegt dat je niet kan terugkomen maar dat je wel altijd bij ons bent .

Dikke kus van een nu vijf jarige Zoë , jammer dat je er niet was op mijn feestje bompa , dan was het pas echt feest !
en dikke kus van mama , die jou heel hard mist
xxxxxxxxxxxxxxx

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jan 11, 2010 6:46 pm 
kerst...zonder jou , sorry , maar even een vraagteken papa ,
het is zo ... ik weet niet , weer even een vraagteken ,
binnenkort nieuwjaar , vraagteken papa ! vraagteken mateke !
verdomme toch !!!
ben ik nu in de war of was jij het ? zonder jou ? neeeeeee , zonder jou ?
ik begrijp het , en toch ook niet , want het is zonder jou en je zegt me niet waar je bent of waarom je niet naar het kerstfeest kwam ? , dat is het vraagteken , en opnieuw en opnieuw draai ik rond in men eigen hoofd !
papa , wij missen u jong !

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 08, 2010 4:50 am 
je bent in mijn gedachten. je liedje speelt nu . Ik zie je graag.xxxxxx

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di maart 16, 2010 7:57 pm 
Ik denk soms "dit moet ik aan Herman vertellen" maar dan komt ineens weer het besef. Je bent er niet meer!!! En alles komt ineens terug! Ik mis je zo en ik vraag me af of de pijn ooit zal minderen en de vragen zullen verdwijnen?

Maar ik blijf geloven dat je over ons waakt nonkel!

XXX

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo mei 26, 2010 5:33 am 
een jaar geleden... de tijd vliegt..
we denken nog heel veel aan jou...

D&A
L

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr aug 27, 2010 1:40 am 
Lieve jongen,

Waar je ook bent: gelukkige verjaardag.
Ik mis je meer, nooit minder
Soms denk je: wie ben ik hier in dit leven?
Een mier? Een naamloos gezicht?
Maar nu weet ik van oorzaak en gevolg.
Nu weet ik van de grote leegte
Nu weet ik van de grote wanorde die ontstaat
Zoiets als wanneer je een appel wegneemt
ergens in een ordelijke stapel appels
Alles stuikt ineen

En toch, het was maar een appel he?
Naamloos tussen al die andere appels

Broerreke, Herreke, mijn oog appel
Hou een oogje in tzeil.
We missen u, we zijn in de war
En sommigen hebben je meer nodig dan anderen
Kom eens kijken af en toe

Ivanhoeeeeeeeeeeee!!!!!
Kusje
Lin

Laatst hoger geplaatst door Anonymous op vr aug 27, 2010 1:40 am

Meld dit bericht

Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Alle tijden zijn GMT + 2 uur